02 oktober, 2006

VIKTIGT!!!!!!!!

Nu till det allra viktigaste, och läs noga för detta är obeskrivligt viktigt...och INGET skämt även om det kan làta sà!

Jag är i ett mycket stort behov av smàgodis fràn Sverige. Här finns inget sàdant godis och jag ÄLSKAR GODIS, det vet NI! Sà snälla plocka ihop en pàse smàgodis och skicka till mig. Nu gör jag ett undantag och skriver min adress för behovet är bràdskande! Jag tycker om dumle, center, ljusa polly, lakritsfiskar, sockerbitar, rollo och mycket mer...

Kom igen nu, tveka inte!

Mitt namn
Langgrütstrasse 52
80 47 Zürich
Schweiz

MMMMM... gör mig till världens lyckligaste!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Med min bergränsade budget ska jag göra mitt bästa för att du åtminstone ska få en liten del av vårt goda godis!!! Har förresten slutat äta godis själv, vid påsk. Ja, inte helt och hållet...nån godisbit från Peders påsen slinker allt ner vid nåt enstaka tillfälle :)

Anonym sa...

Hahahahahaha!

Vonkis sa...

Ska se vad jag kan göra.

miyala sa...

Ullis!
Jag är säker att du fàr en stjärna i himmelen om du skickar lite godis. Jag ska se till att Gud sätter dit en extra àt dig- och àt er alla som skickar lite. Men ni som har en begränsad budget kan fà en extra stor stjärna för era besvär! Du behöver ju bara skicka lite;=)

Marianne... skrattar gott som skrattar sist! Förresten försöker jag kommentera pà din blogg men har svàrigheter. Det fungerar inte. Ska testa igen snart!

Vonkis! Se vad du kan göra sà hàller jag koll pà postlàdan.

Jag tror att jag ska ta och lämna lite pengar till er när jag är i Sverige sà kan ni skicka ner lite nàgon gàng i mànaden:=)

Vonkis sa...

Ja, lämna en godispott till oss!

Anonym sa...

Ja godis är ju alltid gott...förstår att du saknar det...finns nog inte lijka gott i något annat land (inte vad jag hittat i alla fall)

miyala sa...

Nej, precis sà är det... det är inte lätt för oss svenskar som är sà bortskämda med bra godis!