02 oktober, 2006

Simning

Jag har börjat simma igen- vilken känsla!Har köpt ett àrskort och ska försöka simma 3 ggr i veckan.

Det är en sàdan otroligt skön känsla att glida fram genom vattnet, bryta vàgorna med mina starka armar... Nej,skämt och sido... jag hatar när det är sà mycket folk i bassängen att det blir vàgor och mina armar är allt annat än starka (även om jag är betydligt starkare än jag ser ut). Jag ogillar ocksà alla som spottar ut vatten ur sin mun konstant och de som simmar som om de äger hela bassängen...

Men det andra... mmm...Jag tycker att det är sà avslappnande att simma och känslan när jag pressat mig klart och kliver upp ur bassängen är... mmm....

I morgon ska jag försöka kliva upp sà att jag kan simma innan skolan börjar. Försökte idag men det var omöjligt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker också att det är äckligt med alla som spottar ut vattnet... Men börjar man tänka på allt äckligt som finns i en bassäng, vill man aldrig gå ner i en igen *blä*

Vonkis sa...

Med dina starka armar...

Ha ha ha

(Såry)

miyala sa...

Ullisk! Det stämmer, ibland när jag ser pà människorna som simmar vill jag kliva upp direkt... nu gäller det effektiva försvaret... förträngning=)

Vonkis!
Passa dina ord...noga! Det var ju iaf passande med den lilla ursäkten, även om den var inom parentes!