11 oktober, 2006

Sanningen om mig!?!

Om ni inte sitter ned, ta dà genast och sätt er ned för här kommer àrets bästa/värsta liknelse. Ni som vet vem jag är, är förmodligen medvetna om att jag har en tendens att alltid tas för präktig, nàgot som har irriterat mig till den milda grad genom àrens gàng.

De säger ju dock att barn alltid säger sanningen... I gàr uppdagades sanningen, till den grad att jag inte vet om det var bättre om jag skulle kallas präktig.

En av mina vänner satt och kollade pà tv i gàr med sin tvààring flygandes omkring i rummet. Pà tv:n var ett program med lättklädda tjejer, för att vara mer exakt handlade det om playboykungen, ni vet vem jag menar... i rutan kunde man dà se tjejer med smà bikinis som var tänkta att dölja mycket stora bröst (vilket de självfallet inte gjorde).

Dà kameran fokuserar pà en av dessa lättklädda, storbröstade tjejer ställer sig min kompis tvààriga lille pojke och tittar frenetiskt pà tv-rutan varvid han sedan pekar pà en av dessa tjejer och säger

- titta Mia!!!

.... öh.... hm...

7 kommentarer:

Vonkis sa...

Ha ha ha!
Låter precis som du ju!

Vonkis sa...

Och du är ju inte präktig. Du är ju cool!!!

miyala sa...

haha... visst var det värre än jag trodde...

PRECIS... jag är inte söt, jag är cool!

(och för er som inte förstàr vàr interna humor sà är det ett gammalt minne vi syftar pà, vi menar inte att dessa storbröstade tjejer är coola!)

Anonym sa...

jo! om en av dessa "storbröstade kvinnor " är mia så är dom coola...

Anonym sa...

å förässten - vad är det för fel med stOOra rattar - dåm kanske inte rår för det..."skrattar rått och föraktfullt"

miyala sa...

hehe

Anonym sa...

Skrattar du åt mig, Mia...jag har ju stora rattar. Insinuerar du att jag skulle rå för dem själv? :)