02 oktober, 2006

Idol

Ni som känner mig väl vet att jag är en sàdan där som mànga skulle benämna tönt med anledning av allt mitt FD tevetittande pà serier och program som IDOL, MELODIFESTIVALEN och FAME FACTORY. (jag màste dock tillägga att halva svenska befolkningen är töntar dà det gäller melodifestivalen, om man ser till tv-siffrorna och inte lyssnar pà vad dessa töntar säger). Jag har tidigare inte kunnat se idol- uttagningarna över internet här nere... men IGàR... kunde jag se fredagens framträdanden. Hm... inte direkt mina favoritlàtar men det verkar finnas en del lovande "material" där.

Finns det nàgon tönt där ute som vill disskutera àrets idol med mig?

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Jag är ju en tönt! Har skrivit om fredagens idol i min blogg, får scrolla ner en bit bara.

miyala sa...

:) bra!