10 oktober, 2006

Läckerbit personifierad


Maste bara säga att det inte finns eller har funnits en skadespelare/artist med en sadan otrolig utstralning som denne man... se och njut. Jag vet att jag gör det, varje mandag... även om jag inte förstar ett ord av vad han säger. ;Men, men den som väntar pa nagot gott... Pa torsdag kommer hela säsong ett till en affär här, mycket billigt. Sa da far jag njuta lite mer...

Det som är sa speciellt är att han har en sadan otroligt snäll utsralning samtidigt som han är sa... mmm....

vem är han?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh...Patric D...han är bra fin....något jag inte tyckte på Can´t buy me love tiden, men men man kan väl ändra sig.

miyala sa...

;=) You got it! Du skulle ha varit här med mig idag.... mmm... idag àt jag upp halva honom. I kväll äter jag resten. Finns det nàgon del du vill att jag ska spara àt dig?

hehe