08 oktober, 2006

Järn-tà

Finns det nàgon mer än jag som vet hur oooootroligt ont det gör att fà en ketchupflaska pà det lilla benet nedanför stortàn?

Trodde ärligt talat att nàgot gàtt söndêr i tàn och att jag skulle behöva uppsöka en läkare. Skrek rätt ut och làg och ojade mig pà golvet. Sedan blev jag nedbäddad i den otroligt sköna ektorpsoffan medan Steff satte ihop klädskàpen, som äntligen stàr pà sin plats... dock utan dörrar;=)

Det värsta med om min stortà skulle visa sig för evigt vara förstörd skulle vara att min välkända känsla inför saker och ting är som bäst i min stortà.. eller hur Vonkis?!!

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Japp, stortån har alltid fungerat. till skillnad från mjälten...

Blev du nerbäddad? För att du fick ont i stortån?

miyala sa...

ja, visst blir jag bortskämd;=)
Jag tror inte att du förstar hur ont det gjorde;=) Dessutom var datorn vid soffan...