01 september, 2006

Schweiz här!

Hej alla vänner och ... ovänner om det finns nagra sadana som läser bloggen. Som ni ser är jag i Schweiz nu och haller just pa att anpassa mig till faktumet att det inte finns nagra a (med en prick över) pa deras tangentbord. Jag ska försöka lösa det problemet tills nästa gang jag skriver. Blir ju lite jobbigt för er att läsa annars. Annars är allt bra än sa länge och jag har inte samma panik som sist... i allafall inte än sa länge och det är ju skönt maste jag säga...

Jag är överlycklig. Fick min sista lön idag och ojojoj... jag säger bara: vill ni tjäna pengar ska ni jobba som konslut... inte illa! Nu behöver jag och Steff varken äta pa golvet eller sova pa vart fina golv.

Snart ska jag skriva igen och visa er mina bilder fran den promenad jag tog idag, den da jag gick vilse:)
Tills dess: skriv lite kommentarer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att kunna följa ditt liv i Schweiz på så "nära" håll. Har tittat in på bloggen några gånger och det är riktigt skoj. Keep up the good work.
Kram

miyala sa...

Kul David att se att du tittar in... Jag ska skriva mer snart, när jag har lite tid över:)
Kram!