28 augusti, 2006

Dopade

Läste just att 23 st EM- stjärnor testat positivt. Så låt oss göra en gissningslek vilka svenskar vi tror kan ha testats positivt. Först tänkte jag att det säkert är amerikaner hela högen men kom sedan på att det kanske var lite väl mycket tunnelseende och sedan slog det mig att amerikaner i ett EM är lätträknade.

Så, om det finns svenskar bland de dopade, vilka, vem skulle det vara? Jag tror att det isf är någon som utövar en styrkegren... typ kula eller spjut eller något liknande, någon jag inte kan namnet på. För det kan bara inte vara så att någon av mina favoriter skulle förnedra sig så!

Jag är ju en av dem som anser att hela landslaget bör bli avstängt som straff om någon dopar sig. Då skulle kontrollen skärpas ännu mer.

Jag väntar... både på era gissningar och tidningens svar!

5 kommentarer:

Vonkis sa...

Ok, jag gissar på att Kajsa kan vara en av fuskarna. Jag gissar bara, har ingen aning och hoppas verkligen att ingen svensk är dopad.

miyala sa...

Nej nej, men jag hoppas verkligen att hon från Bulgarien som hoppar höjdhopp är en av dem...

Anonym sa...

Jag är kanske naiv, men jag inbillar mig att inte någon svensk var dopad (de flesta visar inte tillräckligt bra resultat...)Hoppas att resan gått bra och att du nu är där du hör hemma!!!! Kram

miyala sa...

:=) Jo, förmodligen har du rätt!

Än sa länge har allt gatt bra i Schweiz. Inte samma panik som sist, jätteskönt!!!

Vonkis sa...

Men hallå!!!
Du måste ju skriva ett "riktigt" inlägg nu!!!