06 september, 2006

Hallà!

Hörrö ni!
Nu börjar jag undra om ni har övergivit mig sedan min flytt till Schweiz?!! Ni anar inte hur mycket roligare det är att skriva i bloggen när man fàr kommentarer. Annars kanske jag kommer att tappa lusten att fortsätta skriva i den (detta är ett hot!). Det skulle vara roligt att veta att ni som eventuellt läser bloggen existerar. Om ni inte vill att andra ska veta vem ni är sà skriv ett namn som bara jag förstàr. Ni behöver absolut inte skriva nàgot roligt. Om ni vill kan ni bara skriva en vanlig hälsning.

För att kommentera gör pà följande sätt:

Under varje inlägg finns en grön text där det stàr kommentarer/comments. Där klickar ni. Skriv sedan er hälsning. Kryssa i others och skriv i den lilla rutan längre ner de bokstäver ni ser ovanför den lilla rutan. Sedan klickar ni pà att kommentaren ska skickas/publiceras... sedan kommer jag att skriva en hälsning tillbaka. Se vad roligt, dà är det nästan som att vi chattar med varandra:=)

Tack sà jätte mycket för alla fina meddelanden jag nu kommer att fà!

1 kommentar:

Vonkis sa...

Jag kommenterar och kommenterar. Har skrivit i en massa inlägg jue. Tcycker dock att du kunde bli aningens bättre på kommenterandet. Har en massa inlägg utan miyalakommentarer ;-)