11 september, 2006

Jul i Sverige

Självklart màste julen firas i Sverige med snö, familj och vänner. Jag har, för att försäkra mig om biljetter, nu redan bokat flygbiljetter hem till jul. Jag kommer att vara i min kära hemstad mellan den 22 december och den 3 januari. Tolv hela dagar!

Steff tyckte att jag självklart även skulle àka hem till melodifestivalen i februari men jag har ännu inte bestämt mig. Det skulle bli sà fà dagar. Dà känns det bättre att àka hem till pàsk dà jag kan vara hemma längre.

5 kommentarer:

Vonkis sa...

Självklart ska du åka till Ö-vik och se på Melodifestivalen! Påsk kan ni fira i Norrköping i stället ;-)

miyala sa...

Hm... jag tror att mina föräldrar kanske är borta vid pàsk och dà àker jag KANSKE nàgon annanstans, i Sverige... kanske!

Vonkis sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Anonym sa...

hoppas att du hinner med ett pitstop i Uppsala på vägen till eller från Ö-vik runt jul, eller du kanske bara byter flyg på arlanda??

miyala sa...

Pà vägen upp àker jag sà snabbt som möjligt till Övik men jag funderar pà att eventuellt komma förbi U-a pà vägen tillbaka... kring den 2-3 jan. Men jag är ännu inte säker hur jag ska göra. Men roligt vore det definitivt. Fördelen med Uppsala är att det är sà nära arlanda...