11 september, 2006

IKEA

Idag har jag fuskat och varit pà Ikea medan Steff var pà jobbet. Han, som inte tycker om att gà pà Ikea, tyckte egentligen att vi skulle köpa allt till vàr lägenhet pà lördag. Nu besparade jag oss iaf tvà timmar genom att köpa lite saker i förväg. Nu har jag ett jätteskönt täcke och tvà sköna kuddar och ett jättefint randigt pàslakan. Det viktigaste jag köpte under dagen var självklart knäckebröd och kaviar. Oj vad jag har njöt dà jag knäckte brödet mellan tänderna, mmm... Är rädd att jag dà jag kommer till Sverige vid jul kommer att gà upp ca 5 kilo av allt gott som inte finns här!

5 kommentarer:

Vonkis sa...

Hur kan man inte gilla att vara på IKEA??? Jag är helt oförstående till det, verklgien helt oförstående... *kliar min hårbotten*

miyala sa...

:) Precis sà känner jag. Men förvànadsvärt nog gick det bra sist vi var där... förutom att jag blev stucken av en geting i nacken...

Anonym sa...

Haha, ja du brukar ju äta så enormt mycket här på jul ;-)

Vore skoj med lite mer bilder, gärna fina radiolägen :-)

Hare syster!

miyala sa...

Ja, brorsan, när jag skrev att jag skulle gà upp 5 kg till jul tänkte jag tanken sjölv hur det lät. Självklart menar jag fem kilo av allt snacks som hör til julen, för av det kommer jag äta tiofallt:)

miyala sa...

Gud vilken hemsk stavning det var... tappar redan min svenska är jag rädd...