14 april, 2007

Varmt

Värmen fortsätter och fortsätter, 25 grader varmt. Jag önskar bara att jag hade kunnat njuta mer och inte som nu bli svimningsfärdig sà fort temperaturen passerar 17 grader. Vi har uteslutit tankarna pà en greklandsresa i sommar och har tankarna pà Gotland i stället. Diskuterade min yrselproblem med barnmorskan som hellre rekommenderade svenskt klimat för gravida sommartid. Hade känning av att hon skulle säga sà:=) Men jag har alltid velat àka till Gotland sà det skulle vara roligt!

Har även äntligen köpt mammakläder vilket verkligen behövdes. Nu ska jag snart ut i värmen och införskaffa foppatofflor och ett par andra skor samt en solhatt. Sedan ska jag göra ett försök att sitta i parken...

Har hört att det ska bli fint i Sverige oxà nu sà... njut!

1 kommentar:

Vonkis sa...

Åh
Sitta i parken!
Nej, jag är inte alls avundsjuk...

Det brukar kunna vara rätt varmt på Gottland på somrarna också, och så är det väldigt väldigt dyrt där under högsäsong (ortsborna har ett kort som de visar i affärerna så att de får handla till vanligt pris medans turisterna får betala mycket mer).