06 april, 2007

Ojojojojoj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

När jag gick pà mellanstadiet samt början pà högstadiet var jag en mkt trogen idol till gruppen NKOTB, New kids on the block. Det fanns de människor som tyckte att jag gick lite till överdrift i min idolhysteri och skulle kalla det ren dyrkan. Jag förstàr INTE vad de menade och kan absolut INTE förstà varför de konstant retade mig!!! (följande är utdrag ur mina gamla dagböcker fràn den tiden!)

Oh I love Joey so much. Jag önskar att han sa samma sak om mig. Om han nu har lärt sig vilka som är uppriktiga mot honom borde han väl förstå mig! Fast jag har ju inte träffat honom än. Det skiljer ju bara sex år på oss och det är ju inte så mycket, heller?

Hej dagboken!
Jag börjar få dåligt samvete över att jag tycker om Joey mer än Jordan ibland. Jag tänker, i fall jag skulle gifta mig med honom skulle det ju vara katastrof att bli kär i Jordan. Don`t forget I love Joey (and Jordan) snyft!

Jag står inte ut och snart tystnar Maria. I love Jordan och jag förstår inte hur jag kunde tycka bättre om Joey. Titta in i Jordans ögon och vad ser du? Härlig ömhet? Det gör jag! Jag vill träffa dom och hoppas att jag får göra det. Jag tycker om Joey förstås fast inte på samma sätt.

Hej kära dagbok!
Det känns underligt att vara kär i någon man inte har träffat, men jag är verkligen kär i Jordan. Det känns inte på samma sätt som då jag tyckte om Joey. Då jag tittar på Jordan blir jag förtvivlad över att jag kanske inte får träffa honom. Gör så att jag får träffa honom, det skulle betyda så mycket för mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*skäms, pinas , gömmer mig under kudden, sparkar med benen*

miyala sa...

Mmmm... precis! Kände dock att nu när det gàtt sà mng àr sedan dessa pinsamheter kan jag tillàta mig den förudmjukelsen att publicera dem sà att även andra kan fà skratta gott!!!

Anonym sa...

kunde inte låta bli utan tipsade min kompis carro att läsa din blogg. Hon och jag var lika fanatiska som du var...;) hoppas det är ok..=)

miyala sa...

Det är helt ok Sarah! Om man slänger ut pinsamheter som jag gör sà fàr man skylla sig själv:=):=)... Kramis