06 april, 2007

Ännu ett OJ!

När jag nu är inne pà gamla pinsamheter som det gàr att hitta i mina gömmor kan jag ju publicera en sàng jag skrev pà gymnasiet. Jag var mycket svartvit pà denna tid och nàgot av en religiös fanatiker. Bör kanske tillägga att jag trodde Sverige var världens mest förfallna land som jag inte kunde bo i. Bör tilläggas att detta inte är anledningen till att jag nu bor utomlands.

Sverige min moder
Sverige min moder, det landet där jag växte upp
Sverige min moder, ett land där rasismen är på topp
Sverige min moder, droger, misshandel och hat
Sverige min moder, trolöshetens resultat

Sverige min moder, en förändring måste ske
Sverige min moder, folket måste börja be
Då kanske vi förstår vad Gud ger och vad vi får
En kraft att orka igenom det som måste ske

3 kommentarer:

Anonym sa...

suck! tur att inte jag var så pinsam. å tur att inga bevis finns kvar. "Sverige min moder..." Ha ha ha ha!!!!

Anonym sa...

Mer mer mer mer mer!!!!

miyala sa...

Hahaha... du behöver inte ha kvar ngr gamla minnen Annie... jag vet att vi var tvillingsjälar när det gällde detta omràde... hohohahaha!