08 april, 2007

Efterlängtade bilder?

Ja mitt herrskap: är man i vecka 19, snart v.20, och dvs snart har hunnit igenom halva graviditeten är det kanske dags att publicera lite bilder. Kan pàpeka att naveln sakta men säkert börjar röra sig utàt! Jag som alltid har tyckt sà mkt om min djupt "liggande" navel! Det gàr att klicka pà bilderna sà förstoras de... dvs om man vill se vackra Miyala pà nära hàll!






Màste säga att jag blir lite förfärad när jag tänker pà vart detta kommer att sluta. Fem mànader kvar och jag ser redan ut som jag gör... Antar att bebisen är stor... hehe...

9 kommentarer:

Anonym sa...

ja, min vän. känner du dig oroad för att du är stor NU...he he he... längtar efter din kommentar v 35! ursnygg som vanligt ! visst syns det även på b... bb... baksidan av handen?

Anonym sa...

Ojojoj vilken mage!

Vonkis sa...

Själv tycker jag att det är för lite beundrande ord om själva bilderna, för lite beröm till fotografen bakom korten...

Anonym sa...

fin mage, vill klappa... du vet väl att du är allmän egendom nu? alla får klappa på och tafsa på dig, bara att vänja dig...;) Känns det utanpå också? minns inte alls hur det var vid den tiden fast det inte var så länge sen för mig..=)
när kommer du i sommar?? =)

Anonym sa...

linda brodin.. hette hon inte så, tjejen i min klass som du kallade h***?? ;) hihi... tror hon flyttade till uppsala... kolla in länken nedan... två länkar t.o.m... webbisar i uppsala


http://www.akademiska.se/templates/webbislist.aspx?id=32738&pageno=2

http://www.akademiska.se/upload/40324/MainPicture/org.Jpeg

miyala sa...

Annie: Hehe... det syns pà ett annat ställe oxà...ja! Altsà baksidan av handen!!!

Micke: Vänta bara...

Vonkis: Du är bäst- det är sà självklart att det inte ens behöver sägas:=)!

Sarah: Klappa pà du. Har än sà länge endast fàtt en klapp pà magen, självklart av en jag dà träffade för första gàngen:=). Typiskt visst?!! Jag kommer att vara hemma hela juli och förmodligen ngr dagar i slutet av juni och början av augusti. Steff och hans syskon kommer att vara uppe antingen i slutet av juni eller slutet av juli. Säkrast är altsà att träffa mig ca 4-27 juli (ngt liknande):=)

Linda Brodin minns jag allt, kommer aldrig att glömma. Det ser ut somatt det skulle kunna vara hennes bebis:=)

Anonym sa...

det låter suveränt.. vi kommer upp efter annas bröllop i slutet av juni. =) håller på att få en förkylning...=( var inte sjuk en enda gång under hela graviditeten, men nu är det andra gången sedan simons föddes.. inte van..=)

miyala sa...

Àh vad kul Sarah! Dà ses vi relativt snart... relativt!

Anonym sa...

Min mage är faktiskt större än din :P