14 april, 2007

Heja Modo!

Heja Modo... vi ska kämpa vi ska göra màl...

Tänkte sluta se matchen när det blev 1-0 till Linköping. Kändes kört för Modo dà, deras chans är att ta en tidig ledning. Sedan blev det 1-1 och jag fortsatte se... nu är det utvisning för Modo och jag funderar att stänga av igen. Jag har INGA slutspelsnerver....

Jaha... nu blev det 2-1 till Linköping. Vad gör jag nu? Stänga av... fortsätta se?

..............................................

Fortsatte se: Nu har Modo PP... kom igen nu dà! Det här är er chans!!!!

5 kommentarer:

Vonkis sa...

Ha ha ha
Jag reagerade likadant!
Och så fort MoDo hade pucket skrek jag, men in med den då, det här är ju er chans!

Ha ha ha

Anonym sa...

Jag spricker av glädje, jag har nog aldrig i mitt liv varit så här enormt lycklig. JAG ÄLSKAR MODO!!!

Anonym sa...

MOOOOOOOOOOODOOOOOO!

Anonym sa...

Det är underbart! Vilken känsla det måste vara att få hylla laget i Ö-vik, önskar ibland att jag bott kvar...med det går rätt fort över. En annan fördel med att det är slut nu är att Seth kan raka av slutspelsskägget, det kittlas nämligen =)

Kram igen

miyala sa...

Mooooodoooooo! Kunde knabbt tro att de vann! Helt underbart! Hàller med dig Ruth, det är sàna här dagar man saknar Övik mest... det är dà det blir mest pàtagligt vad man gàr miste om...