18 april, 2007

Sommaren 2007

Hej alla glada och icke glada, trygga och otrygga, de som saknar mig och de som inte saknar mig... här kommer mina planer för sommaren 2007. Det enda som kan hindra planerna är en för tidig förlossning eller komplikationer som innebär flygförbud. Och det... ska INTE hända!

17 juni àker jag och Steff till Gotland pà en femdagars semester. Ska hyra en stuga vid havet och ha det myyyyysigt!
22-25 juni bär det av till Stockholm. Kring den 23 ansluter Steffs syster som ska följa med upp en sväng till Övik. Dit kommer ocksà eventuellt Steffs bror med kompis.
25 juni till 1 juli guidar jag Steffs syskon runt i höga kusten

1 juli - ca 4 augusti finns jag ensam till alla önskandes förfogande!!!

Förstàr ni hur lycklig jag är? Jag ska i sommar fà spendera hela 6 1/2 vecka i Sverige... tjoho!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

pax 2 juli - 1 aug!

Fadia sa...

Hej
Det skulle vara roligt att få träffa dig när du är i STHLM. Det är roligt att kunna följa med vad som sker i ditt liv fast du bor utanlands. Kramiiiiiiiisar Fadia

Anonym sa...

*knuffar undan annie*...paxar om...

Anonym sa...

simon säger: hööö ähhh yoähh heee gaaa eeehee daaa ähhh

only he knows...

Anonym sa...

"sparkar sarah i sidan, drar henne i håret och hoppar framför henne..."

Ha ha! Hon e min, baaaara min!

Vonkis sa...

*Fnyser åt Sarah och Annie*

Tror ni att ni har någon endaste chans mot mig, Mias enda RIKTIGA kompis. Jag menar, har någon av er varit ochhälsat på Mia där i Schweiz? Nä! Just det.

Som sagt.

Ni har INTE EN CHANS!!!

miyala sa...

Herregud: Jag njuter av populariteten... synd att jag kommer att vara i Sverige sààà kort tid att jag bara har tid för mig själv...och Simon förstàss... det han sa är hans och mitt hemliga spràk... han förmedlade vart han och jag ska träffas utan nàgons vetskap... sà det sà!

Och FADIA: Vi ses i Sthlm... det blir kul för mig och Steff att träffa dig! Vi hör av oss när vi vet allt mer bestämt!

Kraaaam pà er!!!

Anonym sa...

Jasså, SIMON.

och när var HAN hos dig då???

Anonym sa...

*harkel* Jag kan åka ner till Övik och hälsa på dig i sommar. Om du skulle vilja det? Eller du kanske är sugen på att paddla runt lite i Nydalasjön? Jag behöver som inte sparkas med de där muppiga mödrarna och dendära norrköpingsbon. Jag kan umgås med dig samtidigt som dem. Kram på dig.