09 maj, 2007

STOLT

Jag är stolt... stolt över mig själv, min prestation! Jag simmade hela 1000 m. Precis lika làngt som jag brukar simma! Det jag är allra mest stolt över är att jag inte ens tenderade jämföra mig med andra medsimmare. Jag har ingen aning om jag simmade làngsammare eller snabbare än dem. Förutom dà det gäller en annan gravid tjej dà, jag försökte haka pà henne eftersom jag tänkte att hon säkert hàller ett bra tempo!

Duktiga jag! Kroppsligt var jag försvànandsvärt pigg. Det enda jobbiga, förutom lite ont i sidan emellanàt, var konstanra sura uppstötningar den sista kvarten.

Tanken är nu att jag ska simma 3 ggr i veckan. Jag hàller er uppdaterad om min fortsatta "sportkarriär"!

3 kommentarer:

skoggie sa...

ja du Mia... nu kommer det.. de sura uppstötningarna och halsbrännan. Du minns väl vad killen på apotekets frådgivning sa när jag frågade om gaviscon?...med en mycket grov brytning: "NU NÄR DU ÄR GRAVID HAR DU EN DEFORMERAD MAGMUN" jaha, tack då sa jag...;)

Vonkis sa...

Vilken knasboll, han på Apoteket alltså.

Bra jobbat Mia, du är en motionsinspiration för mig!

Anonym sa...

å herre gud! *hatten av*