04 maj, 2007

Grillning pà G...

I kväll ska jag o Steff till Bremgarten och grilla i hans föräldrars "garden" med ngr vänner till honom och Carmen. Det kommer bl.a. att vara en 3 veckors bebis där... en liten Niccola (pojke). Kommer att kännas konstigt att se honom och försöka förstà att det är en sàn där jag har i magen.

Nu till det mest spännande som jag längtar mest till. De har... tio stycken NYKLÄCKTA kattungar! En av deras katter fick 4 st ungar i tisdags och den andra katten fick 6 st igàr. Ojojoj... jag äääääääääääääälskar nyfödda kattungar, LUKTEN! Jag kommer att snusa i hjäl mig i kväll! Har sagt till Steff att han strikt màste förbjuda mig att ta en kattunge. Det blir nog mkt med en bebis. Jag vet ju hur jag fungerar... 4 st är randiga och jag ääääääälskar randiga smà katter:=)

Ska ta med mig kameran och dokumentera kvällen och förhoppningsvis kommer det nàgon/nàgra bilder till den här bloggen oxà:=)

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh.. de luktar ju så gott.. fast iofs, inget luktar så gott som en nykläckt bebis.. mmmm... den lukten kan man bli helt beroende av! nog klokt att vänta ett tag med katt, men man kan ju alltid drömma...=) ser fram emot att få se lite bilder..=)