06 maj, 2007

Hur kommer lillen att se ut?




Jag har mycket svàrt att tänka mig hur bebisen i min mage ser/kommer att se ut. Jag och Steff är varandras motsatser utseendemässigt gällande det mesta. Jag har fräknar, skrattgropar, rund ansiktsform, är ljus, blàögd, har liten näsa med lite uppàtböj:), tunna läppar, rakt hàrfäste, vàgigt hàr etc. Steff är mörkhàrig, grönögd, smalare i ansiktet, v-hàrfäste, rak "stor" näsa, rakt hàr, inga skrattgropar eller fräknar etc...

Sà nu behöver jag hjälp. Hur tror ni den lille kommer att se ut. Vad fàr den fràn vem???

4 kommentarer:

Vonkis sa...

Det blir en lila en, med gröna fläckar och med Steffs näsa :-)

Och så har du fått ett mail från mig...

miyala sa...

Nej, du ska vara seriös nu:) Kom igen och gissa nu stumpan!!!

Anonym sa...

Er bebis kommer förmodligen att vara ganska lik Steff till en början, av någon anledning så är de oftast lik pappan i början men självklart är det inte alltid så! Sedan är det väl så att det kommer att variera vilket ert barn är likt beroende på vem ni frågar. Förhoppningsvis kommer det att finnas likheter med er båda;)

Vonkis sa...

Steffs näsa, mun, och hår. Dina ögon och fräknar och förmåga att känna saker i mjälten.