20 maj, 2007

Miyala Arselmark!

Ja, sà är tydligen mitt nya namn här i Schweiz:/

Mitt efternamn är unikt för mig eftersom det bara är ca 13 personer i hela världen som heter sà. Jag vill gärna ha kvar det när jag gifter mig, kanske som ett andra efternamn... När bebisen kommer sà kommer han att fà mitt efternamn... Hm... jag tyckte att det var positivt att han skulle fà mitt svenska efternamn... men kanske bör jag pà allvar tänka om... eller vad tror ni?!!

När Steffs pappa fràgade Steff vad jag heter i efternamn och Steff berättade det sa Curt (pappan) chockad men ändà lite finkänsligt (efersom jag satt mittemot) - Arselmark? (svensk översättning). Vi började självklart skratta. Jag trodde ju dà i denna stund att han bara hörde fel!

Häromdagen berättade Steff att pappan inte är ensam om att ha trott att detta var mitt efternamn men han kunde inte komma pà vem mer som trott det. Jag var skeptisk till Steffs utsaga och fortsatte propagera för mitt fina efternamn...

Sà kom det... tydligare än nàgonsin, och till min förfäran... BREVET! Pà brevet fràn vàr schweiziska försäkringskassa, adresserat till mig, stod det klart och tydligt...

Frau Miyala Arselmark!!!! Herregud!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaahahaaahahahahahahahahahahahahahahaahhahaahhahahahahahahahahahahaaaaa jag döööööööör arsel-bruden, rumpnissen , stjärttjejen - u name it! hahahahaha

Anonym sa...

AAAAAAAASSSSSGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Skrattar ihjäl mig!!

Pratade med en kompis igår som berättade om sin yngste sons (2 år & 9 mån) kommentar igår när han var med henne in på toa o råkade
se...ja sånt som vi tjejer har varje månad.

- Oj! Mamma, du blöder! Har du klämt dig i bilen?!

Skrattade gott då oxå:-).

Anonym sa...

Arselmark! Moahahahahaaaa!!! Fast du, jag vet en engelsk tjej som heter Allison Mycock....Fattaru? Allis on my cock... Hahaha!