21 maj, 2007

En ny dag i mitt liv...

... börjar med simning och avslutas med jobb. Däremellan ska jag försöka hinna vara lite i solen samt leta upp en bra bok att köpa (pà engelska)...

Berättade jag förresten att min rädsla att bli sparkad i magen under simningen visade sig vara befogad. För tvà gànger sedan när jag simmade fick jag en HÀRD spark alldeles pà höften bredvid magen... En man i 40- àrs àldern som tillhör kategorin "jag simmar för mig själv utan hänsyn till ngn annan" fick in kicken. Jag blir galen, näst intill aggressiv gentemot dessa människor. Förra gàngen jag simmade var det en tjej som simmade mitt i banan (som är tràng). Ett flertal gànger fick jag, mfl, trycka oss àt sidan för att inte bli pàsimmade. Vid ett tillfälle när hon simmade under vattnet rakt mot mig, som redan simmade pà sidan och inte hade ngnstans att ta vägen, blev jag sà arg att jag tog tag i hennes ben och knuffade iväg henne ifràn mig... (beskyddarinstinkt kan tilläggas:)) ... hon vände sig inte ens om utan fortsatte bara att simma...

Aaaagh!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Suck! Vilka egotrippade människor det finns. Der är så man vill "råka" sparka på herrns ädlare delar eller varför damens lilla huvud. Bara liiite...i fantasin i alla fall!

Anonym sa...

Jaha då hade jag skrivit ett långt inlägg om alla namnförslagen och sen dog datorn :-( Men jag gillar iaf Elias bäst :-)

Kramar från oss 3 till er 3! /Fru S Sköldestedt

miyala sa...

Hehe... precis Linda-Marie!!! ... det är faktiskt lite lustigt att se vilken otrolig aggressivitet som kan väckas när ngt hotar skada bebisen... och än sà länge är den "bara" i magen...

Tyyyyypiskt Susanna! Det är sà enerverande när datorn visar sig ha ett eget liv och en egen vilja!!! Elias är det utan tvekan populäraste namnet bland de flesta jag fràgat, pà familjeliv... nu börjar sà mng säga det att jag nästan har ledsnat pà det... Är allt bra med er???

Vonkis sa...

En så kallad rövenschnitzel...