09 maj, 2007

Giv mig KRAFT!

Idag är en stor dag. Idag ska jag för första gàngen pà ca ett halvt àr utnyttja mitt àrskort pà badhuset. JAG SKA SIMMA! Har sagt till mig själv att det inte spelar ngn roll hur làngt jag simmar idag- tanken är att jag ska ta det första viktiga steget och komma i väg. Tycker inte om de allt fler celluiter jag har pà baksidan av làren och màste göra ngt.

Den största utmaningen blir att inte simma sà snabbt som jag brukar. Jag har ju en tendens att màsta simma förbi folk, ibland simmar jag sà att jag fàr svimningskänslor... det fàr inte hända nu när jag är gravid. Jag ska tvinga mig själv att simma i den làngsamma delen... Hm... Ni fàr läsa senare hur det gick. Nu ska jag iväg!!!

Lycka till Miyala! Tack sà mkt Miyala!

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Hallåååååå!
Hur gick det?

Anonym sa...

*letar febrilt efter simfötterna*