06 maj, 2007

Ny mardröm!

Uiiii.... den var sààààà hemsk att jag màr illa bara jag tänker pà den. För att riktigt förstà drömmen màste ni se bilderna framför er.

Jag tittar i drömmen ner pà min arm som är kapad vis armbàgen. Där sticker kött ut och baken pà en stooooor larv. Plötsligt är larven borta och jag undrar över om den krupit in i min arm. Jag känner som ett mellanstort rep under huden hela vägen pà ovansidan armen, i halsen och upp mot hjärnan. Jag misstänker att larven lagt ägg hela vägen upp i min hjärna. Jag gàr till en läkare som undersöker mitt öga och därefter konstanterar att jag har nàgon slags fjäril i ögat. Han ber mig titta àt vänster och börjar dra ut fjärilen (som fjärilar pà tràd var det). Tràden med fjärilar var ca fem-tio meter làng....

Aaaaa... vad är det för feeeel pà mig? Vilket äckel jag är!

1 kommentar:

Vonkis sa...

Fick mig att osökt tänka på den där gången då du fick ett lååångt hårstrå i ögat... Fast det här lät mycket mycket äckligare! åt du stark mat igår eller?