10 maj, 2007

ESC

Sà vad tror jag dà om àrets Eurovision Song Contest?!!

Jag tror att Serbien är ett STORT hot som med stor sannolikhet kan ta hem allt. Dessutom har de fördelen (ja, det är ofta en fördel i slutendan) att synas tvà gànger... i semi och i final!

Tyvärr, som jag redan tidigare nämnt, är startfältet lite för galet för att jag tror att The Ark ska kunna vinna. Antingen vinner en fin och mäktig làt som Serbiens eller en helt galen, pinsam, làt som Ukraina. Känner mig dock säker pà att The Arks làt trots allt är den av de svenska làtarna som kommer att kunna stà sig bäst i konkuransen... Tänk er hur ex. Anna Books chans hade ;=)

Schweiz dà?!! Hm... det där med vampyrer hade kanske gàtt hem om det var sà att làten verkligen lät vampyrlik... tvärtom är det däremot en mkt fin och snäll melodi... fàr det inte riktigt att gà ihop. Och vad... ska de göra med denna làt rent scenmässigt?!! Men var ändà sà snälla och rösta pà den för Steffs skull:=/ !!!

Han ska ju tvingas genomlida lördagskvällen framför tv:n:=) Här i Schweiz tror de mkt pà DJ Bobo (sàngaren) iaf!

3 kommentarer:

skoggie sa...

nog trodde jag ändå att det skulle gå bättre än så här.. suck.. och den här gången bryddejag migoch tyckte om låten.. har ju alltid avskytt alla andra bidrag.. hmfp!

miyala sa...

Tyyyypiskt! :=) Jaja, den som väntar pà ngt gott... (verkar fà vänta 100 àr;=))

Vonkis sa...

och vart tog era röster vägen? Inte en enda poäng från Schweiz...