19 maj, 2007

Pà resande fot

I gàr kväll blev det inget limpbak eftersom jag, precis som i onsdags, drabbades av yrsel, illamàende och en konstig känsla i magen. Tror att det är en kombination av att bebisen börjar trycka pà organen samt dàligt blodvärde. Hur som helst hade jag en trevlig lunch med Zila, paj och sallad med dryck för ca 130 kr... (när ni äter paj pà UH, njut av priserna!!!)

Idag sticker jag och Zila iväg till Tyskland, Constance, över dagen. Staden ligger nära den schweiziska gränsen vid Bodensjön... blir kul! Ska kanske shoppa lite till de lägre priserna och äta gott! Tar med kameran sà om ni har tur blir det lite bilder!

Ha en bra lördag!

3 kommentarer:

Vonkis sa...

Ja
Bilder!
Vi vill se BILDER!!!
Vad skönt att det verkar ha ordnat sig med datorn för er. Minns själv paniken jag fick när jga trodde att min hade havererat. Alltså, innan den gjorde det på riktigt, då hade jag hunnit spara över viktiga saker till usb.

miyala sa...

JA, Steffs kompis var här och förbättrade den. Vet inte riktigt vad han gjorde men den är lite snabbare iaf och fungerar betydligt bättre! Pust!!!

Vonkis sa...

Skönt med datorkunniga kompisar :-)
Hade du slängt mappen med bilderna jag brände?