03 mars, 2009

Slutgiltigt beslut?!!

Efter en dags tänkande fram och tillbaka, timmtals tittande i ikea-katalogen och pà planritningen har jag kommit fram till att det blir alldeles för svàrt att fà det utrymme vi behöver. Jag fàr ju inte blunda för den förvaringsutrymmesbrist vi har nu. Lägenheten skulle nog fungera ett tag till men när vi väl ev. fàr ännu ett barn blir den direkt för "tràng" (pà förvaring dvs). I och med att tvà rum nästan försvinner när det gäller möjlighet till förvaring sà räcker den i slutendan inte till!

Nu är det bara att leta vidare. Problemet är att vi egentligen inte kan flytta innan augusti om vi inte flyttar nu i april! Steff har sin tenta i början av juni o innan det fàr vi besök. Sedan àker jag till Sverige o stannar ca en mànad. Det är eg ok att stanna här sommaren ut med tanke pà att lgh har ett bra läge i förhàllande till alla fina parker när värmen kommer. MEN ibland funderar jag pà om möglet fortfarande finns kvar under ytan o pàverkar oss.

Vi sprutade ju bort möglet, men det är delade meningar om det egentligen hjälper! Jag är sà konstig i ögonen nu för tiden när jag vaknar pà morgnarna. Fàr tvinga upp ögonen och det känns som om jag har grus i dem... vet inte om det är möglet eller om det bara är extrem trötthet;)!

Nu fàr vi se om jag hinner ändra mig gällande lägenheten tills nästa gàng jag skriver:)

Inga kommentarer: