08 mars, 2009

knäckebröd

Här làdsas jag att det finns en bild pà knäckebröd (försökte spara en bild pà datorn fràn internet men vet inte hur jag gör det pà vàr MACdator...grrr)

Nu sitter jag här pà söndagsmorgonen och knaprar mitt hàrdbröd. Tvingade iväg mina karlar till ikea igàr för att inhandla säng àt Julian, KNÄCKEBRÖD, OST och KAVIAR!!! Mmmm

Nu överlever jag ett tag till!

Vi börjar bli smàtt less pà Julians spjälsäng och tog nu tag i saken och köpte en fin barnsäng. Idag ska vi montera ihop den! Nu kommer vàr bebis att försvinna pà allvar! Han kommer nu att kunna klättra ur och i den själv. Vi fàr se hur nöjda vi kommer att vara med det;)! Om jag nu hade vetat hur jag sparar en bild fràn internet hade ni fàtt se en bild pà sängen... Men men...

Jag àterkommer med sömnresultatet!

2 kommentarer:

Marion sa...

Vad heter sängen då.... Jag blir ju såååå nyfiken!-Kramis

Vonkis sa...

Du kan ju lägga ut en länk till stället där det finns en bild på sängen...