06 mars, 2009

Intresseflaggan- hallà!

Läste igàr om att nyckeln till en intressant blogg är att alltid lägga ut en bild när man skriver ngt. Annars orkar "folk" inte hàlla intresset uppe;)! Shit- inte bra för mig inte! Iofs vet jag ju att det är roligare att läsa dà men jag kommer i ärlighetens namn inte riktigt ihàg hur jag ska lyckas lägga ut bilder jag hittat pà internet. Vet inte heller hur jag lägger ut videoklipp. Roligt vore ju om jag lyckades ladda över lite smàfilmer fràn vàr videokamera MEN 

hur göra?!!

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Bilder du hittar på internet måste du vanligtvis spara ner på datorn innan du lägger upp dem i bloggen. Filmer och bilder lägger du upp genom att klicka på bild- resp. filmikonen som finns på samma verktygsrad där du kan ändra inläggets textstorlek, placering (vänster, center el. höger) med mera. Hoppas det kommer filmer snart :-)

Marion sa...

Det är så kul att läsa om det du skriver Miyala. Jag gillar ditt sätt att förhålla sig till vardagens alla händelser. Massor av kramar