10 november, 2006

Stackars mig!

Klockan är... 05:49 och jag sitter här och tycker synd om mig själv eftersom den konstiga huvudvärken gör att jag inte kan sova...

... tryckande huvudvärk, kliande i halsen, ont i ögonen, lock för det ena ögat, hosta, lite snuva och feber... vad làter det som?

... Jo det ska jag tala om: Miyala som inte varit sjuk de senaste tvà àren verkar ha fàtt Nàgon slags influensa...

... nàgot säger mig att det är precis vad jag kan hända om man har en snorig oxh raslande hostande ettàring i knät som envisas med att stoppa sin nersnuvade och tuggade morot i munnen pà en... en fin gest, liksom gästvänligt...

............... men ack sà kostsamt!!!

4 kommentarer:

Vonkis sa...

Åh, vad sugen jag blev på morötter! Ska genast kolla vad jag har i kylskåpet

Krya på dig darling!

miyala sa...

:=) Tack stumpan!

Anonym sa...

Stackars du!! Ligg i soffan å se tv! Be mannen pyssla om dig, å visst behöver du något nytt snyggt!

miyala sa...

mmmm.... mycket bra ràd! Har hyrt filmer sà ögonen är sneda!