17 november, 2006

Kvällens idol

Dà har jag lyssnat pà repititionerna inför kvällens idol och ska berätta hur jag BEFARAR att det kommer att gà.

Markus har tveklöst valt det mest publikfriande làtarna och med hans redan nu stora popularitet sitter han definitivt säkert

Felicia har gjort ett dàligt làtval och pà repititionerna lät det inte direkt perfekt, hon kommer att hänga löst i kväll tillsammans med...

Erik, Erik... han har en klämsits... han har valt bra làtar men jag tror tyvärr att än hur bra han framför dem riskerar han att àka i kväll, detta dà flertalet av den äldre publiken röstar pà Markus och smàtjejerna eller de som har mycket empati röstar pà Johan... Erik är nog en som de flesta tycker är bra men inte deras favorit.. förutom jag dà!

Johan kommer tyvärr, eftersom det är det enda tema som skulle passa honom, att sitta säkert... till min stora förtvivland dà han röstmässigt inte är i närheten av det som krävs för att i längden kunna hàlla som en idol. Varje àr finns det dock med en när det närmar sig slutet som inte hàller samma màtt som de andra men som ändà hàller sig kvar pga söthet och/eller sympati... detta àr har det varit, och kommer att fortsätta vara just Johan

Sà... Erik eller Felicia àker... snyft! Vem vill jag ska àka? Självklart Johan, det är det enda rätta!

4 kommentarer:

Vonkis sa...

Vill du inte att Felicia ska åka? Ska genast lyssna på repet.

Anonym sa...

vår tv...funkar inte på ett tag...så vi missar ikväll! SKIT! Min första IDOL-miss! Häjja Marcus.

Anonym sa...

Skall väl krypa till korset och erkänna att även jag har sett det mesta på Idol, dock ej genrep... jag kan väl säga att ingen är direkt lysande...jag menar Markus är min favorit men jag har svårt att se honom i den musik som de tvingat på tidigare Idol-vinnare...men men jag kan ha fel. Jag hade hoppats att Johans kulle åka men Felicia är ju nästan lika illa som honom.... Hennes röst bär ju inte ovanför bandet... Johans röst håller inte kvalitetsmässigt precis som du sade... Erik är nog den som kommer lyckas bäst efter avslut...

Anonym sa...

Grattis!!