13 november, 2006

New Kids On The Block. Ni hägrar fortfarande!


Pà aftonbladets hemsida kan man nu rösta pà vilket som är ens favoritpojkband. Med finns självklart NKOTB (New kids...) De beskrivs vara pionjärerna som i slutet av 80- talet inledde den stora pojkbandseran.

Jag fick tvà chocker:
1) slutet av 80- talet... det innebär att jag, som var ett av deras trognaste och definitivt galnaste fans, nu màste vara gammal.

2) de har över 20% av rösterna (självklart röstade jag pà dem... den hysteri som var kring dem hade inte existerat sedan Beatles, och säkerligen inte senare heller...men vilka minns dem?, hm... iaf 20 % av läsarna, minst)

Vonkis och Annie, nu màste ni rösta

5 kommentarer:

Anonym sa...

JORDAN 4-ever. Åh, om han bara hade träffat mig så skulle han sett att jag INTE var som alla andra patetiska fans. Han skulle se hur jag coolt, lite noncharlant, betraktade honom på avstånd. Jag skulle då släppa en näsduk på golvet med mina initialer och telefonnummer på som han skulle hitta och sedan ringa. "Jordan who?" Skulle jag svara när han ringde ja - och sen skulle allt vara klart...

Vonkis sa...

Oj oj oj
Ska GENAST rösta!

miyala sa...

Jag är säker pà att det är precis det han skulle göra... och definitivt det du skulle göra, om det inte var sà att han redan är upptagen... med mig!

Sorry stumpan... han skulle inte ens titta àt dig, vad tror du... hur intressant är en trebarnsmamma???

Vonkis... rösta nu!

Anonym sa...

tre barn? jag har inga barn! jag är 11 år och singel! vacker som en nyponros och full av energi!så jordan - come to me!

miyala sa...

:=) det är ju förstàs sant... skenet kan bedra!