13 november, 2006

Min alldeles egna Doktor


.... Shepard, min alldeles egna dr Shepard. Idag hade jag min date med Dr Shepard (självklart är jag pà màndagskvällar Meredith Grey!). Kvällen blev dock lite jobbig dà Dr Shepard var mycket negativt inställd till mig och för första gàngen faktiskt yttrade flera hàrda ord i en mycket hetsk ton...

... det var inte trevligt!

Hoppas att daten nästa màndag blir bättre! Nàgon som kan gissa vad anklagelserna handlade om? (bilden är en hint!)

VONKIS: skulle vilja be dig spela in dina dater med Dr Shepard sà att jag kan fà se dem när jag kommer hem till jul.... har du vhs?

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Jag har VHS men tyvärr fungerar den inte! har tänkt spela in åt dig men det föll ju...

miyala sa...

det är ingenting att göra àt... fàr vänta ca ett halvàr till tills andra delen av säsong tvà kommer...