18 augusti, 2006

Min kära mormor

Om exakt 6 h och 50 min är jag på väg till min lilla söta 87-åriga mormor... som har varit min idol sedan barnsben. Jag ska vara hos henne över helgen och det ska bli så skönt. Det är få ställen på denna runda jord som jag känner mig så avslappnad på. Bara lukten då jag kommer in i lägenheten gör mig lugn. Jag fasar för den dagen hon inte lever längre. Det är ju så svårt att förstå att dom som alltid har funnits där för en inte alltid kommer att göra det, i alla fall inte rent fysiskt.

Önskar er alla en trevlig helg, ha det så gott tills vi "skrivs" igen! När jag kommer tillbaka ska ni få se en underbar bild på min lilla mormor!

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Hälsa mormor från mig. Det är underbart med mormorar!

miyala sa...

Det ska jag alldeles säkert göra... hon hälsar säkerligen tillbaka...

Ha det så bra i helgen vännen!