15 augusti, 2006

Miami Vice vs. Colin Farell



I kväll var jag och såg på filmen Miami Vice, ett måste för nostalgifreaks... I början av filmen visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta och ångesten över att gå miste om anledningen till att jag ville gå och se filmen smög sig på... Colin Farell, vad i
Guds namn har det gjort med Colin farell, han som skulle rädda den regnigaste dagen i sommar och göra den lite ljusare... titta på honom... se bara!!!

Den här snyggingen till vänster förväntade jag mig att finna och vad fick jag? Jo den där killen som man kan skymta under den vanprydande mustaschen! Vad i hela friden tänker man på då man odlar mustash över dom läpparna och inte bara döljer dem utan även drar det kvinnliga könets fokus från hans otroliga ögon... Det är tydligt att de som ordnade looken inte visste vad som går hem hos det kvinnliga könet... nåja kvinnor, misströsta inte... det blev bättre...

mot slutet av filmen hettade han till och man började kunna ana den där gorgeous Colin Farell... ja, han hettade till på mer än ett sätt...

Vi av det kvinnliga könet fick vårt och det manliga könet fick action så att det räckte till och blev över... sevärt för nostalgiker... jovars! Sevärt för mig.... Jamenvisst!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fortfarande skrattande åt likheten med Pontare...har hittills endast sett bilder från Miami Vice, men har tänkt att gå och se den....har dock dragit mig något på grund av nämnda ansiktsprydnad som är MYCKET oklädsam!!!

miyala sa...

Trots att han har den mycket hemska ansiktsprydnaden måste jag säga att han i slutet av filmen gav mig lite rörelser i kroppen... så mycket att jag skickade efter dvd:n " The new world" från amazon... Har nu höga förväntningar på honom, även om han där till min stora fasa, har långt hår:=/

Vonkis sa...

Mäh
Han ser ju ut som en liten liten pojke, förstår inte vad alla ser i honom.

miyala sa...

nja, när jag tänker pojke tänker jag mer på sångaren i BWO;-)

Anonym sa...

Var nu och såg sagda film under gårdagskvällen....mycket lite imponerad, den var ju som en b-film...inga höjdarinsatser från de två fina pojkarna som jag vet kan mycket bättre....tyckte faktiskt att jag kunde se ögonen hela tiden! kunde faktiskt koppla bort ansiktshåret mer än jag trodde jag skulle kunna

miyala sa...

:) Jo, visst växte han med tiden.. men nej filmen var ingen tiopoängare, håller med!!!