23 september, 2008

Det kommer att bli konstigt!

Bekymrad över att mamma ska àka;=)

Samtidigt glad över mkt kvalitetstid med pappsen!


I morgon àker jag till Sverige för att ha lite tjejtid med ngr kompisar! Jag kommer med andra ord att vara ifràn min lilla guldklimp för första gàngen (mer än 12 timmar dvs). Det känns faktiskt riktigt nervöst nu... antar att jag kommer att njuta när flygresan är över (flygrädd)! Känner mig inte nervös när Julian är med Steff, men däremot känns det pirrigt att han ska vara hos sin farmor pà dagarna när Steff jobbar! Tänker pà den där branta stentrappan! Usch! Antar att det är normalt med sàna tankar! 
Hur som helst ser jag fram emot 4 1/2 dagar fria fràn stress, fyllda av shopping, sena kvällar och sovmorgnar:=)! Känns som en evighet sedan!
Här kommer en bild pà världens underbaraste krabat!

4 kommentarer:

Vonkis sa...

Ser fram mot det jag med!
Ska jag åka hem lördagkväll eller söndag morgon? Och vilken tid ska vi träffas på lördag. Måste ju boka tågbiljett snart.

Anonym sa...

Vad roligt för dig! Det behöver nog du?! :) Men förstår att det känns lite pirrigt o vemodigt. Är nog mest du som kommer tycka att det är jobbigt, han har det säkert fint fint ;) Ha det så kul och ta det lugnt i storstan! ;) KRamar!!!

Anonym sa...

Vonkis:
Jag har nog bara tid att träffas över dagen! Kan du inte komma vid tio-tiden? Du brukar ju vara uppe med tuppen:=)!

Längtar!

Kramar

Ida:
Dettror jag med! Egentligen, hehe! Det är ju hur som helst nyttigt att fà sakna honom oxà!:=)
Kram

Miyala

Anonym sa...

Tack! Men du, kom inte och snacka sådär.. du är kanske den hetaste i bröllopsklänning jag sett på länge! :D Och du har ju ett litet mirakel som kryper runt på golvet. Där får man vara lite avis minsann :)