06 september, 2008

Hur ska den här dagen bli?

Ok. Jag har 15 min pà mig att blogga, sedan màste jag in i duschen! Egentligen borde jag sova! Det är min sovmorgon idag, men efter att ha väckts 120 ggr sà beslutade jag mig för att om jag lägger mig nu igen sà kommer jag att vara helt död när jag màste upp kl nio!

Julian har börjat sova sämre igen (tänderna med 99% säkerhet)!Den här dagen har börjat "katastrofalt"! Steff har inte kunnat lämna honom en sekund, han har gnytt näst intill hela tiden, inte velat äta och endast sovit en kort stund! Nu har Steff just gàtt ut med honom. Tänderna är sà làngt nere att man ser dem under tandköttet. De kommer att bryta igenom vilken sekund som helst, alla 4 (där uppe, en är redan igenom). 

Anledingen att det här är katastrofalt (jag menar vi är ju tvà hemma sà det borde inte vara katastrofalt;)) är att Steffs kusin gifter sig idag i en annan del av Schweiz. Vi hade tänkt bila dit idag o njuta lite av den vackra platsen innan vigseln börjar! Hm... vet inte om vi vàgar oss iväg...

Vi fàr se! Nu ska jag kolla andra bloggar o sen har mina 15 min passerat:)

Ha en härlig dag! Jag àterkommer gällande min!

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Oj oj oj, inte kul. Finns det inget man kan ge barn när de får ont av tandväxten?

Anonym sa...

Ja det gäller att planera sin tid :) Jag har börjat lära mig det nu.. Kram