06 september, 2008

Journalistgamar

Jag blir sà less pà alla galna journalister som jagar kändisar o sen fàr det egentligen mest uppenbara att vara en sensation, en hemsk sensation! A. Jolie är nu tydligen deprimerad o det tär pà familjen, hennes tvillingar har bàda kolik! Ok, om man som nybliven mamma har ett barn med kolik sà är det fruktansvärt jobbigt. Om man dà lägger till tvillingar med kolik är det förmodligen obeskrivligt jobbigt. Om man lägger till fyra barn till, alla under 7 àr, vill jag inte ens tänka pà hur jobbigt det skulle vara. Enligt mig vore det konstigt om man inte skulle vara nedstämd i en sàdan situation! Hon har dessutom rätt att vara nedstämd, annars skulle hon vara omänsklig enligt min mening!

Och jag är i vanliga fall ingen fan av A.Jolie!

2 kommentarer:

Vonkis sa...

På tal om något helt annat.

Vet ju att ni har mycket att göra men har ni hunnit lyssna på specialskivan ni fick från bröllopsfesten?

Vonkis sa...

Kom på en annan sak också. Du behöver ju inte skicka papperna som AnniePannie råkade skicka med er efter bröllopet eftersom vi träffas snart. Vad vill ni ha för dem?