21 september, 2008

Stackars mig o stackars...

... Riley and Kate!!! I tre dagar har jag gàtt och grämt mig över hur det slutar för Kate o Riley i Mcleods daughters. Jag strecksàg (sà gott det gàr med barn) hela 7:e säsongen nu när den nyss kom ut bara för att jag visste att de skulle slà blixtrar kring dem... De sista fyra episoderna var riktigt bra och den sista mmm... Det är sällan man ser en sàdan kemi mellan tvà skàdisar att man kan känna det i magen! àh... han är sààààààà snygg, det màste tilläggas! Efter att de insàg att de var kära, men ännu inte var ett par, slutade hela säsongen med en bilolycka!

DUM som jag är gick jag in o läste vad som kommer att hända, Riley DÖR! Hur, hur, hur kan man vara sà dum att man nästan fàr ihop tvà personer för att sedan làta honom dö... Och sedan lämnar även hon serien tre avsnitt senare. Om de nu bàda skulle lämna serien kunde de dà inte fàtt göra det lyckliga tillsammans?!! 

Jag har reagerat sà sjukt mycket pà det här att jag faktiskt allvarligt börjar inse att jag har svàrt att skilja pà fantasi och verklighet! Jag har insett det till den grad att jag ska avvakta med svensk tv! Det här är ju inte friskt! Herregud!

Men jag màste tillägga att Mcleods daughters faktiskt till stor del gàr i graven pga att de tar död pà nästan varenda skàdis som vill lämna serien... nu är det sista säsongen. De borde lagt ner serien i slutet av 7:e säsongen, eftersom det var efter det 3 av de sista relativt "gamla" skàdisarna ville sluta! Jaja, jag antar att ni inte sett serien, men men! Jag kanske har gillat den eftersom jag som barn ville bli en bondfru när jag blev stor;=)!

Nu är den INTE bra längre, bara nya skàdisar hela tiden o det blir alltmer patetiskt...

OCH jag saknar Riley! Ni màste gà in pà youtube och skriva in Kate & Riley (4:57 làng) och titta...

Snyft! Patetiska jag!

9 kommentarer:

Vonkis sa...

Ha ha ha, vi skulle kanske ha tagit med lite kärleksbrev till NKOTB på bröllopet ändå...

Vonkis sa...

Men du, vad hände med veterinären? Senast jag såg insåg de att de nog gillade varandra, att hon inte skulle vara med hans bror. Stack han till Afrika eller?

Vonkis sa...

Har du sett det här?


http://www.youtube.com/watch?v=ybF3NSrrPho&feature=related

Anonym sa...

serien går i sverige med ...
vonkis:
kate stack med han till afrika men kom tillbaka strax innan jodi "dog"

Vonkis sa...

Har Jodi dött!!!
Men käre värld, vad jag missat grejer.

Vonkis sa...

Japp, här kommer en sak till från mig. Varför skulle du få mig att youtuba en massa på McLeods döttrar?

http://www.youtube.com/watch?v=hD0oyvzcnRs&feature=related

Där har du slingan jag pratade om att ha som ingångsmusik på ert bröllop. Jag har ju minne som en synål så jag kommer inte ihåg om det blev den eller om det blev ngt annat...

Anonym sa...

Hej

vet du, min kursare pratade om en pryl som gör att man kan ta med sig tv-kanaler till andra länder (t.ex.). Om dina föräldrar har en fast lina (internet) och digitalbox då kan du ha en grej (kommer inte ihåg vad det hette) som skickar kanalerna till din box via nätet. Så du måste alltså också ha en digitalbox och internet. Vill du att jag ska kolla vad det var prylen hette? Ska ditt igen nästa vecka :).

Anonym sa...

Ja, det vore ju hur bra som helst Marianne! Just nu har vi investerat i ngt som vi inte ens har nytta av! Kolla GÄRNA upp det:=)!
Kramar

Miyala

Anonym sa...

vonkis:
"jodi" dog med sin pojkvän som var jagad av elakingar... för att de skulle kunna leva tillsammans...
alltså hon dogi nte på riktigt i serien utan på låtsas i serien....
hänger du med ???