13 oktober, 2008

En härlig paus!





Förra helgen var jag och min lilla familj i Alperna och vandrade. Platsen heter Grindelwald och ligger vid foten av Schweiz tre högsta berg, Eiger, Mönch och Jungfrau! Det var tvà otroligt härliga dagar! Det är nyttigt att göra ngt tillsammans, komma bort fràn vardagen lite! Vädret var suveränt och det var stressfritt och vackert! För er som vill vandra i Grindelwald kan jag dock rekommendera vàren eller sommaren! Inte det ideala stället för höstvandringar men trots det jätteskönt och fint!
Här kommer ngr bilder! 

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Härligt! Kul att ni kom iväg! Vackra bilder! Jag vill också dit... :-)

Marion sa...

Åhhh... så härligt och vackert! Nog blir jag sugen på en lång härlig vandring alltid! Ja, men först ska jag klara av tåget och flyget... VI ses på torsdag.!

Vonkis sa...

Det ser verkligen vackert ut. Var det snåriga vandringsleder eller var det mer stig-stuket?

Anonym sa...

ok

Anonym sa...

Vilka vackra bilder, helt otroligt! Det ser ut som vykort.

Skönt att komma iväg också?

/Jessica