07 september, 2008

Underbara, underbara gamlingar!

Ni MÀSTE bara gà och se, förmodligen, den mest underbara film jag sett: Young@heart. Det är en dokumentär om gamlingar (medelàldern är 80 àr) som turnerar och sjunger covers. Jag skrattade rakt fràn hjärtat och grät nästan ett flertal gànger. Vi var sà inne i filem att vi nästan applàderade efter deras framträdande! Man fàr under dokumentären följa deras väg till ett stort framträdande... 

En film som väcker de allra bästa känslor... förundrad att en film kan göra en sà glad!
SE DEN!!!

Ni màste youtuba den!

3 kommentarer:

Anonym sa...

måste jag kika in.. jag har en tendens att alltid gråta när jag ser dokumentärer med gamlingar. dom är så underbara!

Anonym sa...

Dà kommer du definitivt att gràta till den här!

:)

Miyala

Anonym sa...

Kolla vad du skrivit i din presentation...;-)
Hälsn./Allin