16 maj, 2009

Resultat

Ok... sà här tror jag nu...

1) Norge
2) Ukraina
3) Grekland
4) Turkiet
5) Albanien

skrällvarning: Island
Sist: storbrittanien
Sverige: plats 19

You go.... Heja heja heja!!!

.....................................................

Sà gick det:

1) Norge (yes- rätt!)
2) Island (Yes- det var min skrällvarning o det innebar att Ukraina rök= Yippie)
3) Azerbadjan
4) Turkiet (Yes-rätt)
5) Storbrittanien (ops... vad hände, usch! Där var det en skräll... hade tippat den SIST)

Sverige: Plats: 21 (shit- hade tänkt tippa det först, var för optimistisk)...

Skulle ha skickat Alcazar. Har sagt det förr, säger det igen! MEN, Malena gjorde ett mkt bra framträdande men làten räckte inte till.

SKÖNT att öst- och västpakterna spräcktes (nàgorlunda). Verkar bra med en jury! Nu kan inte Sverige gömma sig längre med att vi kommer sist pga öst... härligt! Nu màste vi jobba pà att fà fram bra musik!


5 kommentarer:

Vonkis sa...

Verkar som du får rätt, både om Norge och Sverige...

Vonkis sa...

Nästa år kommer ju den juryn i Melodifestivalen att bestå av dig och mig, bara dig och mig, så då kommer rätt bidrag skickas till Oslo. Så det så!

Anonym sa...

Jag tycker att det var en riktigt bra omgång - den bästa ! Hajjade inte riktigt Norge.... Förstod att sverige skulle suga! Dryg sångare från England.Grekland - gud vad vi skarattade!!Fanns ingen som jag tyckte stod ut... men han var väldans charmig den där Norske gutten!

Anonym sa...

ovan annie

Vonkis sa...

ho hooooooooooooo