31 maj, 2009

Cytotec

Nu har jag just tagit den första av de tabletter som jag màste ta för att fà ut det sista fràn missfallet. Usch, känner mig lite rädd. Har hört sàna marddrömshistorier om biverkningarna fràn cytotec. För vissa gör det sà ont som vid en mindre förlossning och man kan börja störtblöda. Jag tror dock att det främst är dom där allt fortfarande finns kvar... usch!

Än sà länge känner jag ingenting. Ska ta 3 tabletter om dagen i 5 dagars tid. Sen ska jag tillbaka till sjukhuset. Om allt dà är borta är det tydligen fritt fram att sikta framàt!

Det är inte roligt sànt här...

Usch!

2 kommentarer:

Iadia sa...

Usch då! INte roligt alls! Men det är bra att du ser framåt. Jag hejar på dig och orkidéen! :) *kramar*

Ida sa...

Hoppas att du mår bättre nu. Förstår att det har varit kämpigt. Du får blicka framåt och tänka på orkidéen :)

Grey´s var jättehemskt. Jag tror att det är ett avsnitt kvar på säsongen. Izzie ska in på operation. Man kan ju ana vad som hända skall.. jag tycker det är nog hemskt redan nu.. oj oj oj. Det är ju verkligen ingen serie man blir glad av. Jag sitter och gråter som en tok varje onsdag :)

Sköt om dig! Kramar