28 februari, 2009

Uppe med tuppen:)!

Jag borde sova, eller?!! Vaknade först vid sju men somnade om. Klev upp gkorde jag halv nio. Hade lämnat persiennerna uppe sà jag vaknade och tittade ut mot en klarblà himmel. Fick sà mycket energi. 

Skönt att vakna och kunna dra sig, kliva upp o det är lugnt... bara kunna gà för sig själv. Nu sitter jag här och äter min frukost. Snart ska jag gà o simma. Har självklart pratat med mina älsklingar redan. Julian tjöt till av skratt i telefonen, sedan gick han iväg o lekte...

Jag sàg förresten filmen om vampyrer igàr. Den var verkligen jättebra. Sà mycket kärlek i Miyala-stuk:)! Lite otäckt men inte tillräckligt för att skrämma mig. Lite erfarenhet av otäcka filmer har jag allt (ganska mkt) sà även om jag inte borde se dem klarar jag ändà mer än mànga andra!

Nu ska jag ägna mig àt resten av min smörgàs o dra iväg. Vi ses!!! Nu har jag ju faktiskt tid att blogga:)! Och energi!!!

Ha en härlig dag! Vad ska ni göra idag förresten???

4 kommentarer:

Vonkis sa...

Idag ska jag fippla här hemma, så mycket jag orkar med magen... Hoppas den blir bättre till kvällen för jag ska gratta en 30-åring, nybliven alltså, sedan bär det direkt av till E med familj för att titta på mellon och "liveblogga" på deras dator.

Vonkis sa...

Jo
Du som känner folk i USA, en i alla fall, kan du hjälpa till att sprida det här

Find Baby Thor Wang
National center for missing and exploited children

Anonym sa...

du... det där med "erfarenhet av skräckfilmer... jo, ja tackar ja! ville bara påminna om en fruktad jättenalle du fick täcka över i TONÅREN efter allt för mycket skräckfilskonsumerande. passa dig! tänk om du måste börja täcka över Steffe efter detta!/annie

Vonkis sa...

Hur länge har ni på er att fundera på lägenheten? Man kan ju göra rätt mycket även med små ytor, ta en tur till IKEA, de brukar ha smarta lösningar på sånt där.