27 februari, 2009

Ensam hemma

Jag är ensam hemma, fredag kväll tills söndag kväll. Det känns TOMT! Màste nästan skratta, nu har jag äntligen en hel helg bara för mig själv. Sist jag hade sà mkt tid för mig själv var för 5 mànader sedan... och inte en enda kompis har tid att träffa mig! Haha...

Nu sitter jag altsà själv en hel helg. Men... det kan nog bli bra. Har just varit själv pà bio och sett en av de bättre filmer jag sett (o det är màààànga): Slumdog millionaire.... Den màste ni se...

Nu har jag ngt bakat i ugnen o ska se filmen Twilight. Om vampyrer. Vet att det förmodligen är det sämsta jag kan göra nu men jag är sà sugen :)!!!

I natt ska jag sooova o sen upp och simma. Sen tar jag en sväng pà stan o köper en bok. Sen ska jag relaxa o äta tacos tills melodifestivalen börjar...

Sen.... soooooova, sova lite till o lite till och relaxa lite mer...

Vilken underbar helg:)

Kram pà er!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med en helg för dig själv. Det kan du nog behöva :) Ta vara på lugnet ;) KRam kram

Vonkis sa...

Låter skönt det där!
Skippar handbollen idag, magen är inte riktigt kry, så jag är hemma till 16:30, ska vi skypa?

Anonym sa...

Efter simningen o svängen pà stan ska vi skypa! Hör av mig när jag är tillbaka!

Kram
/Miyala

Marion sa...

Åhh så skönt det låter med en helg för sig själv! Vi skulle iväg till Falun i helgen, men så upptäckte vi att lilla E var full av vattkoppor!! Så det blev en helg hemma istället. Jag och N drog till faster i S-hamn för att hon skulle få göra ngt roligt i alla fall.