02 februari, 2009

Art on Ice

Min 30-àrs present fràn Steffs föräldrar var en biljett till Art on Ice. Det är en föreställning som äger rum en helg varje àr i Zürich. Världsartister sjunger medan ngr av världens bästa isdansare, konstàkare àker runt o gör imponerande saker pà isen;)! Det var riktigt häftigt! Och jag màste säga... manliga konstàkare kan vara sexiga, om dom har pà sig ett par jeans;)! En ryss klarade tom av det fast han hade typisk rysk pojkfrilla! Hehe...

Artisterna som sjöng var Sugababes och Daniel Powter. Riktigt, riktigt bra... Jag trodde inte att jag hade hört ngn av Sugababes làtar men ack sà jag misstog mig, kunde ju alla de sjöng (och de var mànga). Daniel Powter (I had a bad day-sàngaren) sjöng en làt (next plane home) till sin 6-àriga dotter som han skrev till henne mot bakgrund av att hon tycker att det är jobbigt att han är borta sà mycket. Sà fint! Börjar bli riktigt blödig!;) 

Nästa àr fàr ngn komma hit och se föreställningen med mig. Jag kommer nog att börja se lite mer konstàkning nu... känns ju roligt när man har sett ngr av de bästa live... och VI satt pà andra raden:::::====)))

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Så det var därifrån det ryska bidraget fick sin inspiration i esc förra året...

Marion sa...

jagvilljagvill! Kram!