02 februari, 2009

Filmer att rekommendera!

Ok.. jag har länge "avgudat" Hugh Jackman, men ingen har vetat vem han är.... Nu, sedan han valdes till världens sexigaste man, har min smak blivit till allmän smak;)! Sà ni som gillar honom bara màste se honom i Australia. Helt ok film, helt i min smak, och mkt kryddad av Hugh;)! Stirra bara inte för mkt pà Kidmans läppar... de har konstigt nog vuxit över en natt;)!

Ok.. nu till en riktigt bra och gripande film... Seven Pounds med Will Smith, sà bra! Den màste ni se... usch sà hemsk men bra pà samma gàng... Du Vonkis kommer att gilla den, den har ett Veronica slut;=)! 

Pà onsdag ska jag se filmen "Revolutionary road" sà jag àterkommer senare med vad jag tyckte om den:)!

Tills dess: Don`t get lost...

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Aaaaaaa Hugh. Karin och jag brukar zoma in på hans rumpa när han har läderdräkten på sig i X men....

Och en film med Veronicaslut, som du gillar. Där ser man.

Sara Ödmark sa...

Ah, jag är jättesugen på att se Revolutionary Road.