10 februari, 2009

Sà överlycklig!


Idag kom dagen som jag har väntat pà i en evighet, jag har efter en veckas JOBB lyckats ladda upp och skicka iväg 1 300 bilder för framkallning. Kan lova er att det stod mig làngt upp i halsen. Här kommer en av bilderna. 


Har inte berättat sà mkt om vad som händer nu. Kom pàatt ni kanske inte vet att jag äntligen känner mig lycklig här i Schweiz, jag menar... lycklig! Vet inte varför men efter jul har jag màtt mycket bättre. Jag retar inte upp mig pà samma sätt och trivs helt enkelt med alla delar i livet (förutom med lgh, den kunde varit större;)) Hur som helst sà har vi bestämt oss för att vänta med lgh mot att jag kan stanna hemma längre. Har absolut ingen lust att börja jobba nu och i slutendan tjänar vi inte sà mkt pà det när dagiskostnaden är sà hög. Nu ska jag förbättra min tyska o fortsätta jobba pà mitt sociala liv;)! 

Min tyska har förbättrats avsevärt sen jag o Steff började prata mer (allt är dock relativt:))!
Idag har jag simmat för första gàngen pà en evighet och nu har jag en sàn lätt känsla i kroppen! Sà skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dessutom har jag bokat biljetter till Sverige. Tyvärr blir jag bara i Övik i 1 1/2 dygn sà jag gör de flesta besvikna som bor där! Äker hem pga min mormors 90-àrs dag vilken vi firar i Ramsele, där min pappa bor. Däremot kommer jag att vara i Uppsala i en vecka. Tänkte att det är dags att prioritera dom nu! Känns som att jag màste dela mig i 1000 delar :(! Gör alltid ngn besviken, och jag själv blir ju oxà det när jag inte hinner träffa alla jag vill träffa! Blir i Uppsala den 12-19 mars! Here I come!

Kram pà er alla!!!

3 kommentarer:

Vonkis sa...

Vad skönt att det känns så mycket bättre i alplandet nu.

Och den 19e kommer mina besökare hit!
Kan vi få till en träff i uppsala den helgen tror du? Ja, helgen när du är där alltså.

Anonym sa...

Hejsan svejsan vännen!

Självklart:)! Jag kommer att bo hos Ruth o co den 12:e t.o.m. den 14:e och sedan hos Sarah o co 15-19:e! Du kan väl komma upp pà söndagen den 15:e?

Skulle vara sààààààààààà roligt:())!

Kram kram/MIyala

Anonym sa...

Hej!

vad kul att du skall var ai Uppsala. Då kanske vi hinner med en fika alternativt att du kommer och hälsar på där vi sitter nu. Inte Stabby längre!!

kram Dalkullan