19 mars, 2007

GRAVID!!!

För er som inte redan vet det är jag gravid... i 17:e veckan, idag. Har màtt pest men nu är jag tillbaka i vardagen igen... nàgorlunda iaf! Bebisen är beräknad till den 4 september... sà Dà blir det fest!

Har lite svàrt att förstà det än... antar att det blir mer verkligt när sparkarna kommer. Men har iaf sett han/hon 3 ggr nu och sist sparkade den sà att barnmorskan knappt kunde ta de màtt hon ville ha:=)

Tror iaf att det är en pojke... men det skulle vara sà gulligt att köpa flickkläder!

9 kommentarer:

Anonym sa...

4e? Lagom till Annies födelsedag, hehe.

Anonym sa...

marianne: Japp - den 3:e glider den ut smärtfritt under ljuvmusik och orerar"Var är HON, den änglarna sjungit om och Herren prisat ?Var är Annie?"

Anonym sa...

Hejsan Maria!
Mina största gratulationer. Min storasyster fick en liten för en tid sedan. Jag var och hälsade på dom i Stockholm för två veckor sedan och trots mängder av blöjbyten och mkt skrik är bebisar fantastiska. Kul att du börjat skriva igen! Ha det bra
Kram David

Anonym sa...

Nej nej nej, naturligtvis väntar den lilla knodden på att du ska få fira din födelsedag först. Hon/han vill väl inte ta uppmärksamheten ifrån dig! (Därav "lagom").

Däremot tror jag att hon/han förnöjt kommer att sparka i takt till "Ja må hon leva".

Anonym sa...

Hm... måste påpeka att jag INTE tagit fel på ditt födelsedatum, ifall det var det du trodde. Jag kommer naturligtis ihåg att du är 7 månader YNGRE, lillfjärt. :P

Anonym sa...

Det föregående var alltså skrivet till Annie. Hm... många kommentarer det här.

Anonym sa...

marianne: större än dig ialf! haha! mosar ner dig utan en fjärt(kommer sannolikt när jag sedan försöker kliva upp igen)... såg inte att du skrev "4:e", så ingen miss där inte! måste dessutom påpeka att jag lyckades med allt jag ville ha sagt i ETT inlägg!!

Anonym sa...

..eh... eller föresten..HEJ MIA!!

miyala sa...

Marianne, Annie och DAVID välkommen tillbaka... speciellt David för dig har jag inte hört ifràn pà evigheter! Du fàr en stor kram och ni andra en liten:=)