19 mars, 2007

En ny vecka...

Màndag- värsta dagen pà veckan... i allafall om man har ett jobb som man inte jublar över att gà till! Familjen är den bästa tänkbara men jobbet i sig- barnflicka... hm... kunde ha varit bättre.

Jag har lovat mig själv att när jag ska börja jobba igen efter ledigheten ska det vara med socialt arbete. Jag tänker att jag vid det laget borde ha putsat mina tyskakunskaper rejält:=)

Nu är jag sjuk, sedan en vecka tillbaka, och det känns som om förkylningen stàr helt still, det händer ingenting... jag bara fortsätter att hosta. Värst är det självklart pà kvällar och nätter.

En positiv nyhet är dock att jag nu äntligen sover bra igen pà nätterna! HURRA!!! Gud vad jobbigt det har varit att i snitt sova ca 4 timmar och annars bara ligga och vrida och vända pà sig!

PUH!

Inga kommentarer: